ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Тут Ви знайдете відповіді на найбільш поширені запитання

  • Якщо я зателефоную, а Юрист не візьме слухавку?

  • Такого не буває, так як у нас працює ціла команда Юристів через спеціальну програму, і якщо в дану секунду зайнятий саме Юрист, який кріпиться за Вами, дзвінок автоматично перекидає на іншого Юриста - переключення відбувається протягом 2-3 секунд.

  • Втратив персональну карту, що робити?

  • При втраті персональної карти з номерами Юристів та персональним кодом, обов'язково зателефонуйте своєму менеджерові, або зв'яжіться за номером на сайті і ми відправимо Вам нову карту АБСОЛЮТНО БЕЗКОШТОВНО, а втрачену ЗАБЛОКУЄМО.

  • Сталося лихо, а карта вдома!

  • Не біда! Терміново зателефонуйте своєму персональному менеджерові з номера за яким кріпиться Ваша карта, для ідентифікації особистості, і менеджер продиктує необхідні дані.

  • Хочу оскаржити постанову, як складете документи?

  • Для оскарження постанови, необхідно в першу чергу набрати Юриста і повністю описати ситуацію, після чого Ви скидаєте Юристові фото постанови на вайбер, телеграм чи електронну пошту.

    Юрист вивчає і прогнозує можливий відсоток виграшу та при спільній згоді складає всі необхідні документи для оскарження. Після чого надсилає їх Вам на електронну пошту, або ж Новою Поштою (як вам зручніше), послуги за пересилку документів Новою Поштою ОПЛАЧУЄ КОМПАНІЯ. Весь процес займає 3-4 дні.

  • Що робити, коли термін дії моєї карти закінчиться?

  • Не хвилюйтеся. Коли буде закінчуватися термін дії Вашої карти, Вам зетелефонує менеджер і попередить. Якщо Ви захочете і надалі з нами співпрацювати, менеджер допоможе Вам в цьому, якщо ні - Ваше право!

  • Як дізнатися скільки ще дійсна моя карта?

  • Якщо Ви забули чи хочете дізнатися термін дії Вашої карти, Ви можете зателефонувати своєму персональному менеджерові, який надасть Вам всю необхідну інформацію.

  • Навіщо мені персональний менеджер?

  • За кожним клієнтом кріпиться персональний менеджер, це свого роду паличка-рятівниця, яка допомогає вирішувати технічні питання, які можуть виникнути на протязі року. Такі як: заміна номера телефону, що кріпиться за картою; зміна користувача (якщо Ви вирішили передарувати карту), дізнатися термін дії карти.